İstediğiniz logo tasarımı yapacak uzmanları bulun
Logo nedir? Kelime medlulı olarak gerçek mukabillığı dilimizde amblem olan, bir çalışmain, faaliyetin, organizasyonun yapısını, medlulını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak çalışmaletmenin yahut organizasyonun dikme olarak yaptığı çalışmai sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi medlulı ile de sembolleştirilebilir, hatta temelı çdüzenışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı sineerik ve anlamlara malik kabil.
Sorusu sorulduğunda sözcük medlulının haricinde, birşunca logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı meydana getirecek olan erkek yahut kuruma neyin ve nasıl aktarıldığı epey önemlidir. öbür taraftan logo tasavvur çdüzenışmasını meydana getirecek erkek yahut kurumun sizi nasıl anladığı ve logo çdüzenışmanızı nasıl değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çdüzenışma sizin, çalışmaletmenizin ve bundan ahir çdüzenışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çdüzenışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değçalışmatirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka sinein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çdüzenışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype birden çok iş alanı ile faaliyette bulunan şirketler sinein henüz çok tercih edilebilir. Birlik bir sektörde etkinlik gösteren çalışmaletmelerin genellikle logoları bölümü temaşa eder. Ama birden okkalı bölüm ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda izhar etmek imkansızdır.
Logo ne çalışmae yarar?
İşletmeler sinein logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her nasıl markası olmayan bir işletme eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz dakika aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile birlikte gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ha aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Skolastik halini düşünmeye çdüzenışın. Markaların logoları olmadan filhakika marka olmaları az daha imkansızdır.
Bu sebeple çalışmaletmenize kurumsal bir plan hazırlayarak yolunuza sıhhatli adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasavvur” çdüzenışması ile mirlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) deyiş eder. Ticari markaların, kurumların ve hatta ara sıra kişilerin bir dekorte teşhisnmasını sağlayıcı çalışmaaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayrım edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Yalın, kolaylık anlaşılır, biçimırlanması kolaylık, muhtemel olduğunca az nüshada renkten oluşmalıdır. Her çdenktaş baskı ve anlaşma tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok ufak tefek ölçülerde teferruatlar kaybolmamalı, çok muhteşem ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Diğer şirket evet da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa illet vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya muhteşem pert verir.
Logo düşüncemcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e nazaran logoyu üreten düşüncemcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapıun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin dâhilğine tatminkâr olmalıdır. Antrparantez kurumun kendisini nasıl teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin huzurıgün lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü dakika dahi temizılda sözıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişkin ürün evet da şirket sinein logo tasarlanacağı dakika o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için selen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı dakika simgenin taşıyacağı medlul bakımında bu selen çok önemlidir.